zondag 17 juni 2012

Fijne vakantie

Ik heb voor het eerst van mijn leven een schudkaart gemaakt en ik ben heel tevreden over het resultaat, al zeg ik het zelf. Gisteren ben ik nog even bij mijn favoriete hobbywinkel Gunter geweest. Ik vroeg aan Trijnie om schudmateriaal. Ze zei "Zo dat is ouderwets", maar ze had het wel hoor. Het is net de winkel van Sinkel ze verkopen er echt alles. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de Dutch Magnolia Chickies. Het thema is vakantie. Ik heb gebruik gemaakt van nestabilities van Spellbinders, de takjes zijn van Crealies en de schelpen van Marianne Design. De bloemetjes zijn van Wild Orchid Craft. Verder nog wat halve pareltjes en een zeestercharm gebruikt. Het papier is van Echo Park. Ben weer benieuwd naar jullie reacties. 



25 opmerkingen:

  1. Wauw wauw wauw wat is die mooi en wat gaaf met mijn favoriete vogel wat een beauty ik wil hem wel voor mijn verjaardag hahaha ik vind de details ook heel erg mooi. liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is zeker heeeeeel erg mooi Cindy, en schud kaart oud?? Ik heb geen idee wat nieuw en oud is, ik weet wel dat ik er ook nog nooit een heb gemaakt. Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me goed voorstellen dat je tevreden bent over deze kaart Cindy, wat is die mooi zeg, ik ben er helemaal weg van

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een gave kaart!!! Dat ziet er toppie uit, die schudkaart!! Erg goed gelukt zo voor de eerste keer!!
    Krijg helemaal zin in de vakantie nu hihi...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh Cindy dit is een gezellig mooi kaartje.
    Die flamingo erbij is heel mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!! Leuk de flamingo en de schelpjes. Als ik naar jou kaart kijk hoop ik dat we toch nog een mooie zomer krijgen.
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Cindy dit is echt een zomers kaartje geworden!
    Leuk met die schelpen en zeester!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een schattige prachtige kaart ,mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie kaart en wat een leuk idee om er een schud kaartje van te maken
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig schudkaart zeg!!! Echt super Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en hele mooie kleuren, is ook leuk om te maken zo'n schudkaart.
    Hij is erg goed gelukt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart is het geworden. En leuk weer eens een schudkaart.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gedaan Cindy, toevallig heb ik ook zo iet net gemaakt, maar mag er pas in juli op het blog.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC..
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuke kaart Cindy en idd goed gelukt:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwwww, dat is een toppertje meis!!! Geweldig gedaan!
    Fijn dat je weer meedoet bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy
    wat leuk gedaan zo .
    mooi ingekleurd ook .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Helemaal schitterend, prachtig gedaan.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige creatie Cindy!!
    Hele leuke schud-kaart en allemaal passende kleuren.
    Knap!!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Een fijne week
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi kaartje, het lijkt net alsof ze in het zand staat met het schudmateriaal! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh vergeet ik nog te zeggen, bedankt voor het meedoen met de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. WAUW deze is erg mooi en lief wat lijkt me dit leuk om weer een keer een schudkaart te maken ik heb het jaren geleden eens gedaan maar je ziet het komt steeds terug super gr NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee, toevallig vandaag ook een kaartje gepost met deze afbeelding. Wat heb je er een geweldig mooie kaart van gemaakt Cindy! Mijn complimenten! Grappig om te zien hoe met dezelfde afbeelding andere kaarten worden gemaakt. Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy