woensdag 18 december 2013

Een tussendoortje

Hallo lieve blogvriendinnen,
Gisterenavond was mijn moeder gezellig bij mij. Dinsdagavond is meestal onze vaste knutselavond bij mij. Ik had zo'n zin om gewoon een kaartje tussendoor te maken. Heerlijk ontspannen. Op mijn werk is het een gekkenhuis, iedereen wil wat van je, dus gisteravond was ik heerlijk in de relaxflow en gaan we vanavond maar weer thuis met het werk door. Het was reuze gezellig. Ik heb deze Bestie gemaakt. De schattige digi's van Sherri Baldy kun je hier vinden. Er zijn er zoveel, en ze zijn zo leuk dat het moeilijk is om te kiezen. Ik heb dit keer een kerstkaart gemaakt in blauw met prachtig papier van Bo Bunny, Woodland winter. De achtergrond heb ik bewerkt met Versamark en een clearstempel met muzieknoten, vervolgens met embossingpoeder en mijn heattool. De stansjes van de muzieknoten zijn van Dienamics. De bloemen zijn van Wild Orchid Crafts en de pin heb ik zelf gemaakt met parelkralen. De Bestie heb ik natuurlijk weer ingekleurd met copics en de muts en andere randjes heb ik bewerkt met stickles. Verder nog wat frutsels. Ik vind hem zelf wel erg leuk geworden. 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van:
* My Bestie Norge (Christmas without red);
* Scrapbook Stamp Society (alles mag met kerst);
* Anma Creatief (alles mag);
* The Dutch Stamp Chickies (thema muziek);
Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond. Ik ga nog even aan het werk.
Liefs, Cindy




30 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Cindy.prachtig in blauw een van mijn favoriete.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zo in het blauw Cindy

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart Cindy.

    gr karin


    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Cindy. Wat een mooie kaart. Erg leuke details. Wat gezellig dat je gisteren met je moeder hebt geknutseld. Succes met alles. Groetent Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje en het papier is ook al zo mooi, ik heb het ook besteld. Je hebt hem heel mooi ingekleurd. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldje weer Cindy...prachtig dat blauw. Super ingekleurde digi...dat is jou wel toevertrouwd. Ik vind het geheel erg stijlvol.
    Leuk hoor dat jullie zo lekker samen kunnen knutselen....je kunt er zo lekker bij kwekken haha.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor zo'n 'tussendoortje' ! Heerlijk even zomaar een kaartje maken. En wat heb je dat afdrukje prachtig ingekleurd zeg !!
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Leuk in deze blauwe kleuren en heel leuk zoals je het thema hebt verwerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij DSCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk die kleuren blauw, je kaart is prachtig!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed van je Cindy om op tijd de "ontspanmodus" aan te zetten. Fijn om zo samen met je moeder te knutselen...lijkt me zó gezellig. Het resultaat is weer een beauty van de bovenste plank..heel mooi in die blauwtinten en Bestie ziet er lekker warm aangekleed uit..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, ik vind hem weer supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Scrapbook Stamp Society, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je je kaart weer mooi uitgewerkt, prachtige combinatie van de kleurtjes en de stansjes die je gebruikt hebt...super creabea!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven met een reactie, ik heb lekker naar Nanny Mac Phee gekeken, mijn kaart is nog niet af, maar dat komt goed.
    Die van jou is weer zo perfect, mooi gekleurd en alles weer héél goed op elkaar afgestemd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een geweldig mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal toppie gedaan.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is deze super mooi zeg! prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje Cindy! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yes ik heb even tijd wat een schatje is het en de kleur blauw echt iets voor mij super mooi gedaan cindy groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke kaart weer en dan die prachtige kleur blauw, jebt je weer lekker kunnen uitleven op die leuke Bestie en nu weer even aan het werk, daarna is het weer qualitytime, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi deze bestie kerst kaart in blauw heel mooi ingekleurd en leuk zo die muzieknootjes er onder

    heerlijk he samen freubelen en zo ontspannend heb je ook nodig

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart! Je pin met kraaltjes ziet er prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart in blauw, mooi bling bling door de stickles.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig blauwe kaart en heel erg mooi met die muziekachtergrond!
    Dank-je-wel voor je 3de deelname aan de ALLES-MAGChallenge bij AnMa Creatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super de super Cindy!
    Heel mooi!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Erg mooi voor een "tussendoortje ":-), zonder gekheid, hij is super mooi!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaaf!!!!! Echt heel mooi gedaan meis....en heerlijk, zomaar even maken waar je zélf zin in hebt. Dat zijn de leukste. Fijn dat je meedoet bij DSCC, fijn weekend en groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend kaartje!
    Leuk dat je meedoet bij DSCC!
    Groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. So cute card in nice colors :-)

    Thank you for joining us at My besties Norge! Good luck and welcome back to the next challenge :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy