maandag 8 september 2014

Merry Christmas....

Hallo allemaal,
Nog heel laat een kaartje van mij. Ben net terug van koffievisite bij mijn moeder en wilde toch nog even dit kaartje plaatsen. Maar ook dat valt niet mee..... blogger geeft weer veel foutmeldingen. Ik hoop dat het nu lukt om dit bericht te plaatsen. Bij The Paper Nest Dolls Challenge is een wedstrijd "alles mag". Trijnie van onze plaatselijke hobbywinkel had mij gevraagd of ik een voorbeeldkaart wilde maken met het filigraanpapier van Marianne Design. Dat vond ik echt een hele eer, en ben er mee aan de slag gegaan. Het is nog best moeilijk, maar als je eenmaal de slag te pakken hebt, is het heel leuk om te doen. De Paper Nestdoll heb ik ingekleurd met copics. Het papier is van Authentique, de stermal van Dutch Doobadoo, verder Gesso gebruikt op de randen. De ponsrand heb ik gemaakt met een Martha Stewartpons. Alle spullen, ook de stempels en de mallen zijn te koop bij Gunter Creatief. Zo'n leuke winkel! Ik wens jullie allemaal weltrusten voor straks, moet echt mijn bedje op gaan zoeken, morgen roept de plicht weer.
Liefs,
Cindy


21 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy
    Ik heb dez kaart in het echt gezien, je hebt het héél mooi gedaan met het filigraanpapier, ook de stempel is super leuk en mooi gekleurd.
    Het is een schatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this Christmas card is very pretty!!!! Love the image you used on here!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, nou dat kun je wel zeggen dat Blogger raar deed, maar ik heb er alleen bij jouw en Anja3D's blog even last van. Zegt steeds dat er geen verbinding mogelijk is. Nu dus wel, maar nog even afwachten of de reactie wel geplaatst wordt. Je kaart is prachtig. Leuk met dat filigraan. Zie je niet zo vaak.
    En dank je wel voor je mailtje!
    Heel attent en lief van je!
    Groetjes en ja, ik ga over een paar uurtjes ook mijn bed opzoeken....;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Cindy, heel mooi gedaan met de filigraan!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent weer geslaagd je hebt het super gedaan Cindy veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, het filigraan ziet er ook super uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Cindy. Mooi filigraanpapier. En zo'n aparte vorm. Erg mooi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje. Mooi gemaakt ook met de filigraan bloem. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zeg! Het komt weer helemaal in om met filigraan dingen te maken. Jij hebt het goed in de vingers. Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi effect geeft dat filigraan Cindy, lijkt mij een enorm gepriegel... Maar het maakt je kaartje mooi af.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaart Cindy! en ook leuk om een oude techniek weer terug te zien. Ik heb nog wel een en ander aan filigraanstrookjes e.d. liggen, dus wie weet ga ik er ook weer mee aan de slag.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kerstkaart. Ze ziet er erg leuk uit in dit stermodel.
    Mooi gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg mooie kaart Cindy, leuk gedaan met het filigraan papier....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt Cindy op dit stermodel. Wat een gepriegel lijkt me dat om zo'n bloem te maken maar het is erg goed gelukt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi. Indy, wat een schattige creatie. Heel leuk gemaakt met de sterren. Prachtig! Lief. Afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zat laatst in een hobbyfolder dat het filigraan weer op zijn retour is, jaren terug heb ik er ook weleens meegewerkt. Je kaartje is prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een eer Cindy, dat je een voorbeeldkaartje mocht maken. Dat is toch een compliment voor je creativiteit.
    Ik heb heel vroeger ook met filigraan gewerkt, en vind het grappig om het nu weer terug te zien.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat mooi die filigraan bloemen meid heb er ook nog wel eens mee gewerkt een tijdje terug het hele kaartje erg mooi stempeltje ook heel mooi

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. love this card super pretty Thank you for joining us at Paper Nest Dolls Challenge I hope to see you next time.
    Hugs Sharon (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart , mag ik vragen waar je dat patroon van de ster vandaan heb ? gr renate

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy