maandag 8 juni 2015

kleuren met potloden

Hallo lieve blogvriendinnen,
De laatste tijd liep ik met de gedachte rond om mijn kleurpotloden weer eens te voorschijn te halen. Maar jullie kennen het wel, dan komt er weer wat tussen, dan geen tijd, en dan denken, toch maar niet, ik moet zoveel overhoop halen om bij mijn potloden te kunnen.... Maar gisteren heb ik het toch gedaan, en ik moet zeggen, het was weer zo ontzettend leuk om te doen. Ik gebruik mijn potloden veel te weinig, ik ga ze zeker vaker gebruiken. 



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge van kleuren met potloden. Ik zag gisteren dat ik hier nog net aan mee kan doen. Ook wil ik meedoen aan de challenge Pardise of Stamps, waar het thema is: alles mag. Ik heb een digi van The Papershelter gebruikt, deze zijn ook zo leuk en gaaf om te kleuren. Het designpapier is van Bo Bunny en de vlinders zijn van Dutchdoobadoo die ik heb bewerkt met inka in de kleuren roze en goud. Ook heel leuk spul. De blaadjes zijn van Elizabeth Crafts Design en de bloemen van Wild Orchid Crafts. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Fijne avond allemaal
Liefs
Cindy

19 opmerkingen:

  1. Een dotje, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je toch nog je potloden opgeduikeld hebt, je hebt er deze digi heel mooi mee ingekleurd Cindy. Ik vind het een plaatje geworden want het kaartje heb je ook al mooi gedecoreerd. Van zo'n kaartje kun je alleen maar blij worden ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Alweer zo'n prachtige kaart. Wat heb je dit mooi ingekleurd! Je kaart is erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige schattig kaartje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    wat heb je mooi ingekleurd, goed idee om je potloden weer voor de dag te halen, mooi papier van Bo Bunny en leuke toef heb je gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwerdiewauw, wat is dit prachtig gekleurd Cindy,alles is héél mooi op je prachtige kaart.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dat je je kleurpotloden weer tevoorschijn gehaald hebt Cindy.... je TPS digi heb je écht schitterend ingekleurd.
    Gezellig dat je weer een keertje meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Heel veel succes en hopelijk tot een volgende keer...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een heel mooi kaartje geworden en wat mij betreft mag je best wat vaker die kleurpotloden uit de kast halen hoor! Heel mooi gekleurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    Wat een geweldig lief kaartje .
    Liefs en Creatiefs
    je Naamgenootje
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke lief kaartje en prachtig ingekleurd! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief kaartje en super ingekleurd.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje en wat mij betreft mag je best vaker je potloden gebruiken hoor :-)
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart. knap gedaan met je potloden! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje met mooi kleurwerk Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi stempeltje en heel mooi ingekleurd.
    Je potloodjes nooit te ver uit je buurt leggen, want je kan er zo'n prachtig werk mee doen.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie kaart Cindy, leuk stempeltje heb je gebruikt en wat heb je haar prachtig ingekleurd.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart is dit weer Cindy.
    Mooie kleuren.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy