woensdag 1 februari 2017

Nieuwe challenge My Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Nadat iedereen in mijn omgeving de griep heeft gehad en ik er aardig doorheen was gerold, heb ik het eind vorige week ook voor mijn kiezen gekregen. Vrijdagmiddag iets eerder van kantoor gegaan en gelijk naar bed. Maandag ben ik weer begonnen met werken. Gelukkig voel ik me al weer een stuk beter, gewoon doorgaan, stilstand is achteruitgang zeg ik altijd maar. Ook heb ik mijn oude liefde kruissteekborduren weer opgepakt. Ik ben al jaren bezig met een deken met vogelhuisjes, My nature's home van Stoney Creek. Het eind komt nu in zicht en nu kan ik niet meer stoppen, hahaha. Het is dan ook wat rustiger op mijn blog geweest....

Vandaag kom ik bij jullie langs om te vertellen dat de nieuwe challenge bij My Bestie International van start is gegaan. Het thema van deze maand is Valentijn / rood en hartjes. Omdat ik het jaar 2017 heb bestempeld als het jaar van de opruiming, heb ik mijn restbak tevoorschijn gehaald en mijn silhouette die ik veel te weinig gebruik. Ik heb voor deze challenge een pop-upbox gemaakt in de vorm van een bloemenvaas. Het papier is van Authentique. Ik heb gebruik gemaakt van img844, die je <<HIER>> kunt vinden. Het afdrukje is weer ingekleurd met copics.



        



Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de navolgende challenges:
* Scrapbook Stamp Society (anything goes with the option red);
* Crafting by Design (anything goes);
* modsquadchallenge (hearts and flowers);
* Inspiration Destination (anything goes);
* Simon Say Stamp (color of love);



Ik wil nog zoveel doen en heb nog zoveel creatieve ideeën, nu alleen nog een enorme doos tijd om het allemaal te kunnen doen. Dit weekend ga ik met moedertje weer aan de slag met de restjesbak. Heerlijk gevoel joh, dat opruimen, hahaha.

Vanavond of morgen kom ik nog een keer voorbij met een nieuwe creatie.

Fijne dag,
Liefs, Cindy


19 opmerkingen:

  1. Hier wordt je vrolijk van! Super mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creatie heb je er van gemaakt! En je hebt Besti prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    Wat een supermooi en lief vaasje met prachtige bloemen en je Besties is weer zo mooi ingekleurd.
    Hier wisselen we elkaar ook af met ziek zijn, nu ligt Deacon weer ziek in bed.......en een doosje tijd zoek ik ook nog dus als je er twee vind stuur er dan maar 1 door hihihi......
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, hoe herkenbaar die zoektocht naar een doosje tijd Cindy. Je hebt in elk geval tijd gevonden om deze mooie vaas te maken, leuk idee zeg :)
    Gelukkig dat je weer wat opgeknapt bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige valentijns creatie Cindy. En tja tijd te kort wie heeft er geen last van!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vaas met bloemen heb je gemaakt voor Valentijn! Het lijkt wel een kadootje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige vaas zeg! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeel leuk weer dit pop-up kaartje Cindy een hele mooie vaas met bloemen en daar staat bestie ook heel parmantig op...prachitig ingekleurd weer...
    en nog veel borduurplezier...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit zo prachtig gemaakt, mijn mond valt ervan open, Bestie is weer prachtig ingekleurd, mooie details, hoe verzin je het, echt schitterend.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie heb je weer gemaakt Cindy...heel apart hoor! Bestie ziet er ook weer top uit met super kleurwerk!
    Jammer dat ik zo lang niks meer van je hoor!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, wat heb je dit gaaf gemaakt zeg! Prachtig en knap gedaan. Gelukkig heb je de griep achter de rug! Mij hebben ze gelukkig (nog) niet te pakken gehad. Nog een fijne week en alvast een goed weekend met hopelijk lekker veel fröbelen!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lindisimo proyecto! Gracias por participar en My Besties Spanish Challenge blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How lovely and sweet. That little gal is so stinkin' CUTE!!! Great take on the challenge, thanks so much for playing along with us this week over at Mod Squad.
    Judy - Challenge Host

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig. Mooi ingekleurd en de rozen zijn ook mooi.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Adoradle work!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.Good luck and Hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cindy prachtig gemaakt ziet er super mooi uit.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card. Thank you for joining us at My Bestie Challenge.
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wow! this is soooo clever :) thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Chindy,

    Wat een schitterende creatie is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge.
    Liefs Bianca.
    DT My Besties Aussie Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy