donderdag 16 maart 2017

Reminder My Bestie International

Hallo lieve bloggers,

Oeps, helemaal vergeten om de reminder van My Bestie International te plaatsen. Door de verhuizing van mijn werk ben ik het helemaal vergeten. Dan maar een dagje later. Vandaag gaat mijn werkplek over, dan kan ik twee dagen niet werken, maar dat haal ik in het weekend dan wel in. Het is even niet anders, maar mijn nieuwe kantoorkamer wordt zo gaaf. Ik heb heel veel zin om daar te beginnen.

Dit is mijn reminderkaart:

Het achtergrondpapier is van Maya. De klavertjesrand heb ik gestanst met mijn Silhouette. De kapoentjes en klavertjes vier zijn een mal van Joy Crafts. De digi kun je hier vinden. Deze heb ik weer ingekleurd met copics. De parels heb ik gemaakt met Nuvo pearldrops. De houten letters zijn van Craft Emotions.

Ik wens jullie allemaal veel geluk vandaag. Ik ga weer verder met dozen inpakken.

Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kaartje Cindy...zo een schattig en prachtig ingekleurd bestiestempeltje .en die klavertjes 4 maken het zo fris allemaal
    Zal vast leuk werken zijn op je nieuwe werkplek..veel succes ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje! Succes met je verhuizing!
    Fijne dag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is die super de super mooi gekleurd, de klavertjes rand is prachtig, ja ik hou ook van groen, dus ik vind het weer een topper he kaart.
    Nog even op je tanden bijten en dan is het leed geleden en kun je lekker werken op je nieuwe werkplek, succes.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart! Gaaf gedaan! Succes met de verhuizing. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart! Super met al dat groen! Sterkte met de verhuizing en goed teken dat je zin hebt om in je nieuwe kantoorkamer te gaan werken! Plezier in je werk is zo ontzettend belangrijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als zo'n mooi kaartje geen geluk brengt dan weet ik het ook niet meer...
    Succes met de verhuizing

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reminderkaart Cindy, die moet wel geluk brengen ^-^
    Je hebt Bestie heel mooi ingekleurd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou als dit geen gelukskaartje is Cindy? hihi Helemaal geweldig vind ik het!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een Prachtige kaart geworden..dit brengt zeker geluk???!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf die klavertjes rand en een mooie digi die je prachtig hebt ingekleurd. Ook je borduurkaart is weer een plaatje. Veel succes met de verhuizing en geniet van je nieuwe kantoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaart gemaakt in deze groene kleur

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy