dinsdag 14 maart 2017

Reminder Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Heerlijk hè, het zonnetje en 's ochtends weer licht buiten. De lente hangt in de lucht, heerlijk! Vandaag kom ik bij jullie langs om de lopende challenge van Ons Borduurkaartenblog onder jullie aandacht te brengen. He thema is voorjaar, hoe toepasselijk bij het weer. Dit is mijn voorbeeldkaart.


Het patroon is van Sjaak van Went en het borduurgaren komt uit de voorraad. De hoeken heb ik weer bewerkt met te gekke krijtjes. Het plaatje is al heel oud en komt uit de voorraad. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt nog tot 31 maart 2017 23.55 uur. Mijn DT-maatjes hebben ook nog prachtige voorbeelden gemaakt. Neem gerust een kijkje.

Ik ga nu weer snel verder, met mijn werk zit ik midden in een verhuizing. Nog eventjes en dan hebben we een prachtig nieuw kantoor.

Liefs, Cindy

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig patroon Cindy, mooi geborduurd in mooie kleuren, het plaatje staat er super bij, zo lief met de eendjes, echt voorjaar.
    Succes met de verhuizing.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Cindy! Leuk patroon en mooie kleuren heb je gebruikt. Echt voorjaar!
    Succes met de verhuizing!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geborduurd op je lieve voorjaarskaart Cindy. Hier komt het zonnetje weer heerlijk door dus je kaart is heel toepasselijk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig geborduurd kaartje Cindy ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi patroon geborduurd. Ook een leuk plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kleuren garen bij je plaatje, top! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy