donderdag 2 maart 2017

Voorjaar bij Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Gisteren is er een nieuwe challenge van start gegaan bij Ons borduurkaartenblog. Het thema is voorjaar. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden. Het patroon is volgens mij van Sjaak, geborduurd met diverse kleurtjes borduurgaren uit de doos. De randen heb ik bewerkt met te gekke krijtjes. Die zijn ook wel heel leuk om te gebruiken en ga ik zeker meer doen. Het plaatje is van Amy, verder nog wat plaksteentjes en een strik om de kaart af te maken. Zoals jullie gewend zijn is er weer een leuke prijs te winnen. We hadden zoveel inzendingen vorige challenge, echt superleuk, daar doen we het voor! Mijn DT-maatjes hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt. De challenge loopt tot 31 maart 2017 23.55 uur. Ik ga nu weer verder met mijn andere klus waar is samen met mijn moedertje mee bezig ben, ieder voor zich, maar allebei hetzelfde. Het einde is in zicht. Nieuwsgierig? Als het klaar is laten we het zeker zien! 

Liefs, cindy


9 opmerkingen:

  1. Een prachtig zonnige kaart Cindy! Leuk ook die bewerkte rand met de te gekke krijtjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook dit is weer een prachtige geborduurde kaart, het plaatje springt er mooi uit, leuk gedaan met de te gekke krijtjes en natuurlijk weer héél mooi geborduurd.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy.De kleuren zijn erg mooi. Een heel mooi plaatje dat geeft je een echt voorjaars gevoel. Helaas is het hier heel triest buiten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Cindy en leuk patroon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Heel mooi geborduurd en lief plaatje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en vrolijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke voorjaarskaart
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief lentekaartje Cindy....prachtig borduurtje erop en die tulpjes passen daar perfect bij


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lentekaart, gaaf hoe je de randen met krijtjes hebt bewerkt, maakt het helemaal af. Wat is je groene kaart met het trollenmeisje leuk, wat heb je haar prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy