zaterdag 1 april 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Vandaag kom ik langs om jullie te melden dat er een nieuwe challenge is gestart bij My Bestie International.  Het thema van deze maand is: alles mag met de optie bloemen. Superleuk thema toch? Ik heb deze keer weer gekozen voor een Bestie in een bloempot. Deze blijven toch zo leuk.  Jullie kunnen de digi hier vinden. Het papier komt uit de voorraad en is van studiolight. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de gave creaties van mijn DT-collega's.

Fijne dag allemaal.
Liefs, Cindy

foto van Cindy van der Velde.


6 opmerkingen:

  1. Super mooi deze kaart! En wat een mooie digi. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Prachtig ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Cindy, mooi gekleurd en prachtig afgewerkt, de kleuren zijn toppie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, zit ze op rozen of zijn het andere bloemen? Wat een leuke vrolijke kaart Cindy, heel mooi ingekleurd in lieve vrolijke kleuren. Hier word ik blij van.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, hele leuke digi en wat heb je haar prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Cindy!
    Fijne avond, liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy