zondag 2 april 2017

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,

Omdat ik gisteren een andere kaart moest plaatsen, vandaag de creatie voor Ons Borduurkaartenblog.  Dit keer is het thema bedacht door mijn moeder, zij wil graag een geborduurde kaart zien met een patroon van Ann's Paperart. Heb je geen patroon, maar wil je toch graag meedoen? Ann's Paperart heeft een aantal patronen die je gratis kunt downloaden via deze link: 
http://annspaperart.ch/home/products/downloads/

Er is ook weer een hele leuke prijs te winnen en ons blogmaatje Sabine heeft een gave mal ter beschikking gesteld. Heel lief van je Sabine!

Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Het patroon is al heel oud en komt uit een oud hobbyjournaal. Geborduurd met garen uit de voorraad. Wat kraaltjes erop en plakstenen. Het plaatje is een oudje van Studiolight. Het is toch ook wel heel leuk om zo nu en dan oudere spulletjes te gebruiken.
De challenge loopt tot 30 april 2017 23.55 uur. Neem ook eens een kijkje op het blog. Mijn DT-maatjes hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt.

Ik ben volop met mijn naaiwerk bezig. Ik heb twee dagen vrij gehad en heb gezellig met mijn moedertje achter het naaimachine gezeten. Een aantal leuke shirts gemaakt. Ook dat blijft gaaf om te doen. Soms zou ik willen dat een dag 48 uur had......

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag verder!
Liefs, Cindy

5 opmerkingen:

  1. Je kaartje met het mooie patroon is gaaf!
    Leuke challenge weer deze maand, ik ga m'n best natuurlijk weer doen!
    Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk patroon en een mooi plaatje er bij.
    Fijne zondag,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart! En wat lief dat jullie mij zo bedanken, is helemaal niet nodig he! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje in pastelkleuren Cindy. Je bestie kaartje van gisteren is ook super mooi.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weg een prachtige kaart Cindy. Mooi patroon en leuk met de vlinder. Je beste kaaarten zijn ook weer erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy