zaterdag 15 april 2017

Reminder My Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Op deze dag wil ik jullie de reminder voor My Bestie International onder jullie aandacht brengen. Het thema deze maand is alles mag met de optie bloemen. Leuk thema toch? Dit is in mijn reminderkaart geworden:



Het papier komt uit de voorraad en is van My Minds Eye, het is al een oud blokje, maar die blijven toch ook heel leuk. De bloemenmal is van Diesire en de ovale mal achter de Bestie is van Spellbinders. De digi is ingekleurd met copics. Ik heb img269 gebruikt uit de Gigglebox serie. Dit zijn van die schattige stempels.

Het zou gaaf zijn als jullie meedoen, er zijn hele leuke prijzen te winnen!

Fijne Paasdagen, Liefs, Cindy

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk kaartje. En die oude blokjes komen soms goed van pas. Gewoon bewaren dus haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is weer om te zoenen Cindy, heb je hem daarom 2 keer geplaatst?. Prachtig hoe de Bestie is ingekleurd, de bloemen en papier zijn geweldig mooi.
    Jij ook fijne paasdagen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje en inderdaad een makkelijke challenge!. Ik ga kijken of het me lukt mee te doen.
    Fijne Pasen,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! Lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleurrijk kaartje Cindy

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart met al die vrolijke kleuren. Mooie bloemenrand.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy