donderdag 1 juni 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International

Goedemorgen allemaal,

Wat een heerlijk weer hè? Het is de eerste van de maand, de challenge bij My Bestie International gaat weer van start. Het thema van deze maand is alles mag met de optie steampunk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit zelf wel een gaaf thema vindt. Ik heb deze keer voor de digi img135 gekozen. De digi is ingekleurd met copics. De achtergrond heb ik gemaakt met een embossingfolder en koperkleurige gidlingwax. Ook het fram heb ik ingesmeer met koperkleurige gilding wax. De bloemen is een mal van creative expressions Chrystantium, die ik van zwart karton heb gestanst, op elkaar heb geplakt en toen heb bewerkt met cosmic shimmer glitter kiss. Dat is ook superleuk spul. 

Neem ook eens een kijkje op het blog van My Bestie International. Er zijn weer leuke prijzen te winnen en mijn DT-collega's hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt.

Nog een paar dagen werken en dan weer een extra dag vrij. Ik vermaak me wel!
Fijne dag allemaal!
Liefs. Cindy


foto van Cindy van der Velde.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat is dit een schitterende creatie Cindy, mooi gekleurd en ik vind de bloemen geweldig mooi, die wil ik weleens van je lenen hoor.
    De kleuren van de kaart zijn top.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere kaart, gaaf! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stoere kaart! Heel knap gedaan Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, die vind ik mooi.
    Heel bijzonder met de achtergrond.
    Leuke digi en mooi ingekleurd.
    Veel plezier met je vrije tijd.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! Dit geld ook voor alle andere kaartjes op je blogje! Vanaf nu hoop ik ze weer tijdig te zien op de leeslijst! Fijne avond en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy