maandag 5 juni 2017

Welcome little one

Goedemorgen lieve bloggers,

Vandaag is het mijn beurt om de reminderkaart te laten zien voor My Bestie Dutch girls Designs. De huidige challenge is: alles mag met de optie Baby. Ik heb dit keer een Dutch Doobadoo mal gebruikt. Het schattige elfje, wat je hier kunt vinden in de shop, is ingekleurd met copics. Verder heb ik een blog gebruikt van Joy La vie est belle Little Miracle. De veiligheidsspelden zijn van Cottage cutz en de vlaggenlijn van La La Land. Ik ga op deze tweede Pinksterdag nog even aan de slag met mij DT-opdrachten. Ik wens jullie allemaal nog een gezellige dag toe!
Liefs, Cindy


10 opmerkingen:

  1. Wat is dit een plaatje Cindy, mooi van kleur, prachtig ingekleurd en schitterend papier, mooi met de spelden, super mooi gemaakt.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lief kaartje!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief en schattig kaartje, wat heb je mooi papier en een leuke digi gebruikt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o, wat een schattig kaartje Cindy. Heel mooi gemaakt

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, heel apart voor een baby kaartje! heel lief!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt Cindy. Een pronkstuk zo op de standaard.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Helemaal leuk voor een klein babymeisje.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lieve kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy