dinsdag 15 augustus 2017

Reminder my Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Mijn vakantie zit er weer op, de twee weken zijn voorbij gevlogen. Als jullie dit lezen is mijn tweede werkdag alweer begonnen. Ik vind mijn werk heel erg leuk hoor, dus ik zit al weer heel snel in het ritme. Vandaag wil ik jullie een zomerse kaart laten zien voor My Bestie International.  Het thema deze maand is alles mag met de optie nautical / nautisch.



De achtergrond heb ik gemaakt met diverse klauren Pan Pastel. Verder heb ik diverse mallen uit zwart karton gestanst om zo een silhouette te maken. De bestie is een leuke fluffy en heb ik ingekleurd met copics. Jullie hebben nog enige tijd om mee te doen. Er zijn weer leuke prijzen te winnen.

Liefs, Cindy

7 opmerkingen:

  1. Supergaaf Cindy. Ik ben helemaal weg van je achtergrond. Mooie panpastel kleuren en die silhouetten maken het helemaal af. Knappe kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je laat ons zo na je vakantie een super zomers kaartje zien, prachtig

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vakantie gaat altijd sneller dan andere weken, lijkt het wel.
    Succes weer op je werk.
    Je kaart is heel leuk! Gave achtergrond bij de Bestie.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel zo met de achtergrond, de zwarte stansen en de schitterende gekleurde digi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, heel mooi gedaan met de kleurige achtergrond en de zwarte silhouetten. Fluffy geniet van haar vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is om te smullen Cindy, mooi gekleurd, prachtige achtergrond en de zwarte details zijn er mooi bij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy