zaterdag 23 september 2017

Autumn Greetings

Goedemorgen lieve bloggers,
Helaas, ik heb het ook te pakken. Ik ben zo ontzettend verkouden en voel met niet echt heel lekker. Maar..... we moeten en gaan gewoon door. Sinds hele lange tijd heb ik weer eens een magnoliaatje gekleurd en o wat blijven ze toch leuk. Het papier is van Bo Bunny en komt uit de voorraad, net als de bloemen. De pompoenen en blaadjeskrans zijn van Joy. De pompoenen heb ik bewerkt met distress inkt. Het magnoliaatje uit een oude serie heb ik gekleurd met copics. Dit is toch wel een van mijn favoriete stempels, al is het heel moeilijk om te kiezen.  Om het af te maken nog wat Glossy accents op de blaadjes van de pompoen. Ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.



Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
* magnolia forever (favorite stamp);
* lovely Hanglar or Sweet Magnolia (anything goes);
* Marvelous Magnolia (anything goes);
* all about magnolia challenge (anyhting goes).


10 opmerkingen:

  1. O, jee Cindy... een virusje te pakken! Lekker in het zonnetje het weekend..vitamientjes happen!
    Prachtig is je Kaart met de vogelverschrikker en hele mooie herfst tinten, prachtige pompoenen op je kaart!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt wel of iedereen ziekjes is of word, hier in huis heerst het ook, ik doe sinds gisteravond ook mee :(
    Beterschap! En je kaart is super!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat dat virusje maar gauw links liggen, het is te mooi weer om in bed te liggen. Beterschap.
    Je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt, zo mooi in deze kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend dat je zo verkouden bent, hoop dat je je snel beter voelt. Je kaartje is wel geweldig! Mooi ingekleurd Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart is dit Cindy, mooi ingekleurd, prachtig zijn de herfstkleuren hè.Nu snel opknappen hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie herfstkaart Cindy. Ik ben dol op die mooie warme kleuren die de bomen nu krijgen en ik vind ze ook terug op jouw mooie kaart. Je hebt die Magnolia heel mooi ingekleurd en die pompoenen zijn ook prachtig. Beterschap en het weekend maar lekker uitrusten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem geweldiggggggg.....en zo superleuk om bij jou weer eens een magnoliakaartje te zien.Heerlijk! Mooie kleuren, lief Tildaatje, leuke extra's....helemaal superleuk. Dankjewel voor je deelname aan de challenges bij LHOSM en Marvelous Magnolia en kom maar snel weer terug om mee te doen hoor.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
    Ik zie weer prachtige creaties van je, echt genieten!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met deze magnolia vogelverschrikster. super de sup mooi gemaakt. Heel leuk afgwerkt met alle mooie detals. de kleuren zijn ook echt mooi herfstig. Hopelijk ben je weer opgeknapt... Veel sterkte Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello sweetie, Aw this is so beautiful, I love your layout and your colouring is absolutely perfect. Such beautiful embellies, which compliment your cards perfectly!!!
    Thank you so much for sharing your creativity with us at Lovely Hanglar or sweet Magnolia and good luck in the draw for our amazing prize!
    crafty Cuddles Jay xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy