maandag 11 september 2017

Challenge bij My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie de lopende challenge bij My Bestie Dutch Girls Designs onder jullie aandacht te brengen. Het thema is dit keer alles mag met de optie vlinders. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:

foto van Cindy van der Velde.

Het model is gemaakt met een go Kreatemal. Het papier is van Authentique. De mallen die ik verder heb gebruikt, de vlinders en de hartjesrand, zijn allebei van Joy. De bloemen en vlinders komen allemaal uit de voorraad. De schattige Bestie heb ik ingekleurd met copics en kun je <<hier>> vinden. 

Doen jullie gezellig mee? Er zijn weer leuke prijzen te winnen! 

Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Hetis een beauty Cindy, prachtig ingekleurd, mooie kleuren en zo mooi met de vlinderrand.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje.
    Super leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart! Prachtig ingekleurd en erg mooi met die vlinders Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Lekker vrolijk. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fleurige kaart Cindy, het lijkt even of de zomer terug is..LOL. Leuk model, vrolijke kleuren en een heel mooi ingekleurd dametje. Een kaart waar je blij van wordt :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie fleurige kaart Cindy. Prachtig ingekleurd. Heel mooi afgewerkt met de bloemen, vlinderrand. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief dit inspiratiekaartje Cindy...wat mooi van vorm
    en die leuk bestie prachtig ingekleurd...
    KNAP gedaan!!!

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Cindy, wat een vrolijke kaart!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje! Ik neem me zo vaak voor mee te doen! Maar ik heb alleen digi's en onze printer doet het natuurlijk net niet als je hem nodig hebt.. we kijken al naar en nieuwe en dan opeens doet hij het weer. En dna vergeet ik dat ik de digi's wilde printen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke vrolijke kaart, leuke digi en weer prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy