maandag 18 september 2017

Did you smile today?

Goedemorgen allemaal,
Vandaag begint er bij My Bestie Dutch Girls Designs een nieuwe challenge. Dit keer is thema alles mag met de optie label. Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt. De vlinders en de blaadjes heb ik gemaakt van stickers en glitter. Zo leuk om te doen. De Bestie heb ik ingekleurd met copics, je kunt haar <<HIER>> vinden. Het papier is van Studiolight.  Het zou leuk zijn als jullie allemaal meedoen!

Liefs, Cindy



foto van Cindy van der Velde.

10 opmerkingen:

  1. Wuw, wat is dit een beauty Cindy, de digi is weer zo mooi ingekleurd, de blaadjes en de vlinder zijn prachtig met het glitter.
    De labeltjes maken het helemaal compleet.
    Mooi hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door jouw kaartje heb ik echt een big smile today Cindy, wat een prachtig ingekleurd Bestietje en alles matcht zo mooi qua kleur!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart geweldig ! Cindy. Wat leuk gemaakt . De kleuren zijn zo lekker fleurig. Verder ook weer erg leuk gemaskt met de labeltjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat heb je een enige kaart gemaakt. Leuk met de labels erin!
    Daar hou ik wel van.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hoor, ik smile al de hele dag, ik heb zulke mooie kaarten ontvangen..hihi. Dank je wel voor jouw kaart Cindy. Deze is ook weer heel leuk en lekker vrolijk. Wat een leuke Bestie is dat ook.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suupergaave kaart en een dag niet gelachen (smile) is een dag niet geleefd!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, leuk model en lieve kleuren. Wat een heerlijke, vrolijke digi en prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy