zaterdag 2 september 2017

Nieuwe challenge bij Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
Gisteren is bij Ons Borduurkaartenblog een nieuwe challenge van start gegaan. Het thema is bedacht door Martje. Zij wil graag een geborduurde kaart zien met een rond patroon. Superleuk toch. Al sinds mijn jeugd ben ik gek van pierrots en clowntjes. Mijn hele kamer stond hiermee vroeger vol. Ik heb ze heel lang verzameld. Voor deze kaart heb ik dan ook een rond patroon van Sjaak van Went gebruikt en een plaatje van Yvonne met een pierrotje. Het designpapier is ook van Yvonne. 

Ook deze maand kunnen jullie weer een leuke prijs winnen. Nieuwsgierig? Neem dan een kijkje op het blog. Dan kunnen jullie gelijk de prachtige voorbeeldkaarten van mijn DT-maatjes zien.

Ik ga zo aan de knutsel bij moeders. ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

Liefs, Cindy


14 opmerkingen:

  1. Schitterend Cindy!
    Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Cindy,
    ik ben ook Pierrot fan, mooi papier heb je gebruikt, super borduurtje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy. Leuk in deze kleuren, en afwerking.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk. Veel plezier bij je moeder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart weer en knutsel ze met je ma
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart! Mooi met die pierrot erbij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje is het geworden Cindy. Ik verzamelde vroeger ook pierrots, dit roept herinneringen op :)
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap kaartje zeg. Grappig zo'n pierrot. Lang niet gezien! Je hebt vast een gezellige knutseldag gehad met je moeder....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind hem prachtig Cindy! Ook de kleurencombi...top!
    Groetjez Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is weer een beauty om te zien Cindy, zo mooi geborduurd en het Pierrot plaatje is geweldig mooi bij deze kaart.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi kaartje Cindy, alles past zo mooi bij elkaar!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, prachtig borduurwerk en een leuk plaatje. De kleuren combinatie is heel erg mooi. Ook je friends kaart is mooi geworden, prachtig kleurwerk weer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prwchtgie kaart Cindy. heel leuk zoals je alles hebt gecombineerd met alle de pierrotjes. het papier zelfs. leuk het roze strikje en de bloemen. de kleuren zijn erg leuk bij elkaar Mooi patroon van Sjaak. jullie hebben vast weer gezellig geknutseld. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy