vrijdag 1 september 2017

Nieuwe challenge My Bestie International

Goedemorgen allemaal,
Gelukkig is het niet meer zo warm. Als ik 's ochtends naar mijn werk ga, ruik je de herfst al, heerlijk!! Vandaag begint een nieuwe challenge bij My Bestie International. Het thema is dit keer Friendship. Ik heb dit keer een oudere maar nog steeds heel leuke digi gebruikt, die je hier kunt vinden. Het afdrukje is ingekleurd met copics. Het designpapier is van Maja (herfstserie). De mal is van Joy en verder komt eigenlijk alles uit de voorraad.

Doen jullie gezellig mee?

Groetjes, Cindy 

foto van Cindy van der Velde.

7 opmerkingen:

  1. Dit is zo'n mooie kaart, ik word er blij van als ik ernaar kijk Cindy.
    Zo prachtig ingekleurd en afgewerkt, top.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige kaart Cindy, zulke warme kleuren en de digi echt schitterend ingekleurd..super super mooi geheel!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk het wordt weer Herfst.. Deze kleuren zijn ook al op je kaart te zien en wat een leuke digi.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en lieve kaart Cindy. Die twee meisjes heb je mooi ingekleurd en wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt. Het lint en kant passen zo mooi bij het papier. Het is een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje en weer prachtig ingekleurd.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super lief kaartje Cindy, mooi met die paarst tinten. Ik ben ook geen fan van extreme warmte maar 20 graden wat het hier in het zuiden is de afgelopen dagen is een heerlijke temperatuur.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy