vrijdag 15 september 2017

reminder My Bestie International

Goedemorgen lieve bloggers,
Wat een weer hè? Ik loop de hele week al te lekken van de regen als ik van mijn werk kom. Aan de andere kant heeft dit weer ook wel wat hoor, heerlijk de wind die rond het huis waait en de regent die klettert op de ramen. Heerlijk hobbyweer!

In de vakantie heb ik art journaling ontdekt. Het is jammer dat ik niet heel veel tijd heb, want ik vind het supergaaf om te doen. Deze pagina is mijn remindercreatie van My Bestie International. Deze pagina heb ik gemaakt met diverse kleuren oxide inkt, masks en stempels en nuvo glitterpaste. De bestie heb ik ingekleurd met copics. De digi kun je <<HIER>> vinden. De tekststempel is van visable image en vind ik zelf heel mooi. 

Jullie hebben nog even de tijd om mee te doen aan My Bestie International. Er zijn uiteraard weer leuke prijzen te winnen.

Mijn kaart voor Ons borduurkaartenblog ben ik vergeten te plaatsen, dom dom dom, dat doe ik morgen. 

Liefs, Cindy


5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige gekleurde bladzijdes heb je gemaaktin je art journaling, prachtig van kleuren mooi gestempeld.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Cindy. Die twee vriendinnen voor die mooi gemaakte achtergrond. Prachtige kleuren heb je gebruikt en die tekststempel is zeker supergaaf en heel bijpassend. Leuke originele inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt. Leuk met de besties er zo op. Het weer was vandaag wel weer aardig . Wij hebben nog erg mooi gefietst. Gisteren was her pet! Voor mij mag de herfst nog even wegblijven. ... inderdaad met dit weer is het wel knus in huis en dan lekker knutselen is ook heerlijk. Fijn weekend . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige pagina's voor je Art Journaling Cindy...prachtige kleurtjes en die bestiestempeltjes zijn zoooo gaaf

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW this is an amazing, beautiful colours!

    Nicola ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy