zaterdag 16 september 2017

reminder Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers op deze natte zaterdagmorgen,
Zoals ik had geschreven was ik helemaal vergeten om mijn reminderkaart voor Ons borduurkaartenblog te plaatsen. Dus dat doe ik nu. Het thema van de challenge van Ons borduurkaartenblog is deze maand een geborduurde kaart met en rond borduurpatroon. Superleuk thema toch?


Ik heb voor deze kaart een patroon van Sjaak van Went gebruikt. Het plaatje is een Morehead, die blijven toch ook zo schattig. Neem gerust een kijkje op het blog ,daar staan ook de prachtige voorbeeldkaarten van mijn DT-maatjes. Meedoen kan nog tot en met 30 september 2017 23.55 uur.

Fijne dag allemaal,
Liefs, Cindy

6 opmerkingen:

  1. Het patroon is schitterend zoals de meeste van Sjaak, het moreheadplaatje is ook erg leuk,je hebt er een toppertje van gemaakt Cindy!
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig laat je hem alsnog zien Cindy want het is weer zo'n mooi en leuk kaartje met je prachtige borduurwerk en die olijke Santa!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy. Een superleuk plaatje van deze leuke kerstman. Mooi patroon van Sjaak. Hier ook de hele dag regen. Hopelijk morgen weer droog. Misschien nog een rondje fietsen..... fijne weekend nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, heel mooi borduurwerk en wat een schattig plaatje.
    Wat een prachtige pagina's heb je gemaakt, schitterende kleuren, een mooi plaatje en een mooie tekst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben weg van je mooie geborduurde kaart Cindy, wat maakt Sjaak toch mooie patronen hè.
    Prachtig gemaakt, met een héél leuk plaatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en patroon Cindy, en mooi afgewerkt. Sjaak heeft ook mijn voorkeur wat borduurpatronen betreft.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy