maandag 30 oktober 2017

Reminder My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen lieve bloggers,

Na de afgelopen periode heel erg veel te hebben gewerkt en weinig tot geen tijd gehad te hebben voor bloggen, heb ik lekker een weekje vrij. Ik hoop deze week lekker te kunnen ontspannen. Vandaag is het mijn beurt bij My Bestie Dutch Girls Designs om jullie de reminderkaart te laten zien, dit keer met het thema alles mag met de optie beterschap. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


De basis heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo ( een soort Z-foldermal). Het papier is van Joy. De digi kun je <<HIER>> vinden. Ik heb hem ingekleurd met copics. Verder nog wat mallen ter versiering. Jullie hebben nog een aantal weken om mee te doen. 

Fijne dag allemaal,
Liefs, Cindy

13 opmerkingen:

  1. Het is weer een beelschoon kaartje Cindy, mooi gekleurd, prachtige bloemen, daar moet je toch wel beter van worden als je deze beauty ontvangt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Diegene die dit kaartje ontvangt is opslag beter! Het is een prachtige kaart in leuke kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Hier wordt je vrolijk van. Geniet van je vrije week. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart! lekker vrolijk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Oeps, ik kan wel merken dat ik te lang niet langs gewest ben. Dit is een weer een hele leuke kaart, prachtig gekleurd. Maar je Halloweenhuis vind ik echt supergaaf! Helaas loop ik dit jaar ook weer behoorlijk achter met o.a. mijn kerstkaarten, dus sla ik het maken van Halloween creaties maar weer een jaar over :-(
    Groetjes en geniet van je vrije week,
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je hier niet direct van opknapt dan weet ik het ook niet meer Cindy, wat een super mooie kaart met een prachtig ingekleurd zustertje!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Suupergaave kaart..hier knap je toch gelijk van op??!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel knap gekleurd weer Cindy! Het is een pracht van een kaart.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cindy, dit ziet er weer prachtig uit.
    Knap hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie een superleuk afdrukje voor beterschap de kleuren zijn supermooi gecombineerd. Leuke details en erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk kaartje Cindy!
    Heel veel knutselplezier in je vrije week!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje als reminder Cindy. Geniet van je vrije week.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie en leuke beterschapskaart, wat heb je Bestie weer mooi ingekleurd. Geniet van je vakantie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy