donderdag 2 november 2017

Nieuwe challenge bij Ons borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve bloggers,
De vrije week gaat al weer aardig opschieten. Vandaag heb ik niet zo veel op het programma staan. Gisteren was een hele leuke dag met mijn kleine nichtje, het is toch zo'n schatje. 

Bij Ons borduurkaartenblog is weer een nieuwe challenge van start gegaan. Dit keer is het thema bedacht door mijn moedertje, die graag een geborduurde kerstkaart wil zien geborduurd met rood, groen en goud. Superleuk toch en gelijk weer een kerstkaart erbij.

Dit is mijn voorbeeld geworden:

De plaatjes van Le Suh blijven toch zo gaaf. Doen jullie gezellig mee? De challenge loopt tot en met 30 november 2017 23.55 uur.

Liefs, Cindy

11 opmerkingen:

  1. Prachtig patroon Cindy, mooi geborduurd, het plaatje staat er pachtig bij.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachige kaart Cindy. Je hebt een mooi patroon gebruikt.Leuk die strik en belletjes erbij. Tof dat jullie Noa in de metro zijn geweest. Wat een belevenis voor haar.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft je moedertje weer goed bedacht Cindy! Leuke bijdrage van jou ook,super! Lieve groetjes xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Cindy, leuk bedacht door je Mam en hier onder een enige paddenstoelBestie.......je bent druk geweest!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig voorbeeld, heel mooi met die strik Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking van de challenge Cindy. Leuk detail die belletjes met strikje op het geborduurde deel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje. Ik ga erover nadenken om mee te doen want ik hou niet zo van goud borduren.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met een leuk borduurtje ik hoop weer mee te doen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kerstkaartje Cindy...echt mooi gebordurrd in deze kerstkleurtjes en het plaatje past er perfect bij..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow.. this is just amazing!

    PS: please take a look at DO-Al(l) Kreatives...

    Have a nice day
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy