vrijdag 1 december 2017

Gastdesigner bij Color Create and Show it off

Goedemorgen lieve bloggers,
Hier ben ik met mijn eerste bericht van vandaag. Ik heb onlangs met mijn spookhuis gewonnen bij Color, create and show it off.  Ik mocht voor de maand december gastdesigner zijn. Dat is natuurlijk hartstikke leuk. Ik heb dit keer borduren gecombineerd met een stempel. De stempel is Lily with hot cocao, ingekleurd met copics. De kerstroos is van Marianne design bewerkt met rode embossingpoeder en frantage. 

Ik vond het een hele eer om gastdesigner te zijn.

Vandaag kom ik nog een keer langs. tot straks!

Groetjes, Cindy



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Cindy!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! Heel mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een beauty van een kaart Cindy, mooi geborduurd en de bloem is prachtig.
    De Digi is weer héél mooi ingekleurd
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie zo Cindy!
    Een heel mooi kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy