zaterdag 2 december 2017

Geborduurde kaart met het thema sneeuw

Goedemorgen lieve bloggers,
Gisteren was het druk op mijn blog met nieuwe creaties, daarom heb ik deze voor vandaag bewaart. Bij Ons Borduurkaartenblog is gisteren een nieuwe challenge van start gegaan. Het thema is bedacht door Marga. Zij wil graag een geborduurde kaart zien met het thema sneeuw. Patroon en afwerking zijn vrij. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Deze kaart is geborduurd op Bazill Cardstock. De hoekjes zijn gemaakt met een gedeelte van een patroon van Sjaak. Het plaatje komt uit een groot scrapvel van scrapberry. De mal is van Joy. De bloemen en overige stansen zijn van Marianne Design. De bloemen heb ik zelf op kleur gemaakt met Nuvo Mousse Marine en verder heb ik ze bewerkt met een soort sneeuwachtige embossingpoeder. Ook dat vond ik weer ergens in de voorraad.

Ik kruip vandaag weer lekker onder mijn deken. Net als moedertje hebben wij hier tot 8 december geen verwarming. Echt niet zo'n handige zet van de woningbouwvereniging. Niks aan te doen, we maken er wel wat van.

Fijn weekend,
Liefs, cindy

10 opmerkingen:

  1. Jou kaart is prachtig Cindy ontzettend mooi met de bloemen.
    snel naar een Campingzaak voor 10 euro heb je daar een kacheltje en die straalt het lekker warm is altijd beter dan de de hele dag in de kou zitten!
    succes en sterkte want het is echt bibberend koud!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt, mooi geborduurd en prachtige bloemen, een héle mooi kaart heb je weer gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Hij is schitterend! Sterkte met de kou....als ze die werkzaamheden nou in de zomer doen...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach jullie zitten in het zelfde schuitje met de verwarming, grrrr... afzien met deze kou Cindy! Je borduurkaart is prachtig en zit met heel veel plezier naar je prachtige bloemen te kijken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart. De kleuren zijn prachtig gecombineerd en je bloemen zijn super de sup leuk gemaakt. Het Ijs staat erop. Wat vervelend dat jullie zo in de kou zitten en nog erger dat de woningbouw niets heeft geregeld om toch nog wat warmte te hebben. Het heeft hier aardig gevroren vannacht. Jamme om noodgedwongen onder de wol te moeten. Ik wens jullie veel sterkte. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Cindy, heel apart in deze mooie kleuren. Probeer je maar goed warm te houden, niet echt slim van de woningbouwvereniging om in de winter te gaan verbouwen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, en net nu het zó koud is..brr. En dan ook nog sneeuw op je mooie borduurkaart, zelfs ik krijg het er koud van..hihi.
    Mooie kaart Cindy en stay warm.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Misschien een elektrisch kacheltje lenen/huren? Zou ik denk ik doen....
    Je kaart is geweldig! Mooie kleuren!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Ik heb wel een beetje met jullie te doen hoor. Het is best koud buiten. Je kan met een teracota pot en waxine lichtjes makkelijk een klein kacheltje maken, je kan daar eens op googelen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik schreef gisteren al op het blog van je moeder dat het toch eigenlijk niet meer van deze tijd is dat je zolang zonder verwarming zit, succes ermee.
    Je laat ons vandaag een prachtig winters kaartje zien Cindy.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy