vrijdag 1 december 2017

kerstsurprise bij My Bestie Dutch Girls Designs

Goedemorgen lieve bloggers,
Hier ben ik met mijn tweede bericht vandaag. De jaarlijkse kerstspecial gaat van start bij My Bestie Dutch Girls Designs en ik mag het spits afbijten.  Ik heb voor jullie een soort van adventkalender gemaakt. Dit is een clubdagproject geweest van één van mijn clubs. Er waren toen twee varianten. Ik heb niet eerder de tijd gehad om het tweede project te maken, maar nu vond ik het wel een geschikt moment. Het papier is van Maja Design. Verder het kastje opgebouwd uit luciferdoosjes en beplakt. De digi is img 917 en kun je <<HIER>> vinden. Ik heb haar ingekleurd met copics. De bomen komen van de Action en verder heb ik het kastje versierd met allerhande spulletjes en foamballclay. Morgen komt er weer een prachtige creatie op het blog. Doen jullie gezellig mee aan de kerstspecial? De details kun je op het blog vinden.

Liefs, Cindy


foto van Cindy van der Velde.

foto van Cindy van der Velde.


3 opmerkingen:

  1. Jou project is schitterend geworden Cindy, prachtig gekleurd , zo leuk met het foam clay.
    Mooi gemaakt voor My Besties Dutch Girls Designs.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my goodness Cindy this is absolutely stunning!! You've started the festivities with a bang...beautifully done!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Naamgenootje wat een geweldige creatie heb je weer gemaakt .Superleuk
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella en de groetjes aan Ma van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy