vrijdag 1 december 2017

Nieuwe challenge bij My Bestie International - "winter wonderland"

Hallo allemaal,
En dan nu echt voor de laatste keer vandaag! Nu even om onder jullie aandacht te brengen dat vandaag ook de nieuwe challenge is gestart bij My Bestie International. Het thema is deze maand "Winter Wonderland". Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van het prachtige designpapier van Joy "let it snow". De digi is nummer scan001, die je hier in de shop kunt vinden. Ik heb de digi ingekleurd met copics. De bloemen zijn gemaakt van vellum met een mal van Creative Expressions. De bovenste bloemen zijn bestempeld met een stempel van Creative Expressions en versamark en vervolgens bewerkt met zilveren embossingpoeder. De blaadjes zijn ook van creative expressions en gestanst uit glitterpapier van Joy. De tekst is van Dutch Doobadoo. 

Het thema is winter wonderland, heel toepasselijk voor de tijd van het jaar. Neem ook eens een kijkje op het blog voor de voorbeelden van mijn teammaatjes en wellicht komen jullie ook meedoen. Dat zo leuk zijn!

Groetjes, Cindy

 foto van Cindy van der Velde.

4 opmerkingen:

  1. Zo mooi gekleurd, ik ben er jaloers op.
    Je hebt prachtig papier gebruikt en mooie kleuren, een prachtige bloem, zowel groot als klein, mooi hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer Cindy dat je alles op één dag moet laten zien dan krijgen je kaartjes niet echt de aandacht die ze verdienen. Ik heb ze alle drie rustig bekeken en het zijn toppers! en wat kun je prachtig digi's inkleuren! Fijne Sinterklaas Cindy!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou Cindy wat een drukte vandaag op je blog...je laat ons maar liefst drie mooie creaties zijn, heel mooi gemaakt en natuurlijk weer prachtig kleurwerk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Wat heb je drie prachtige creaties gemaskt. Ik vind ze alle drue super de sup mooi gemaakt en zosls altijd weer prachtig ingekleurd. Heel leuk zoals je alles hebt gecombineerd op de kaarten. Jammer dat je alkes op 1 dag moet plaatsen... een fijn weekend. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy